Népszerű színészek, írók és fotográfusok alkotásai láthatók, olvashatók és hallhatók először a Budapest Parkban, majd ősztől a Jurányi Házban.
Idén különleges kiállítás keretében mutatja be a Mastercard a korábbi évek érzékenyítő kampányaihoz készült alkotásokat. A tárlat célja, hogy felhívják a figyelmet olyan társadalmi problémákra, mint a digitális leszakadás, a szegénység vagy éppen a környezetszennyezés.
Idén a Jurányi Produkciós Közösségi Inkubátorházzal együttműködve tizenkét alkotáspárt (fotó és szöveg) emeltek át a digitális térből a fizikai valóságba. Az alkotások már hétfőtől láthatók a Parkban, ahol megtekinthetőek a fotográfiák és bele lehet olvasni a hozzájuk tartozó írásokba is.
A kiállítás azért igazán különleges, mert minden alkotáspár mellett megtalálható egy QR- kód is, melynek beolvasásával hangjáték formájában saját mobiljukon is meghallgathatják az írásokat a látogatók. A tizenkét szövegből ugyanis Vinnai András rendezésében hangjátékokat is készítettek a Jurányi Ház olyan neves színművészeinek előadásában, mint Bata Éva, Formán Bálint, Sipos Vera, Szabó Zoltán, Takács Kati, Ficzere Béla, Jankovics Péter és Szakács Zsuzsi. Ezek a felvételek meghallgathatók a kiállításon a QR-kódok beolvasásával, vagy akár a projekt weboldalán:
https://konyvesmagazin.hu/20_22
Vendégünk: Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója
INTERMEZZO – Bálint Edinával
Adás: 2022.07.18.